[Kepviselok] parkoló rendszer

Pálfy Gyula gypalfy at ttkhok.elte.hu
2010. Dec. 2., Cs, 00:56:04 CET

Sziasztok!

Ma kaptam egy felháborodott visszajelzést egy hallgatótól az új parkolási
rendszer miatt. Én magam sem tartom szerencsésnek vele együtt, hogy
megkülönböztetjük a hallgatókat és oktatókat ebből a szempontból. Hiszen a
hallgatók is felnőttek már, többeknek (lehet, hogy sokaknak) van autója és
milyen jogon nem engedik be őket? Ráadásul a későbbiekben egyre több
hallgatóra lesz jellemző, hogy lesz autója. Magam is a saját
környezetemben legalább 3 olyan hallgatót ismerek, akik rendszeresen vagy
időszakonként autóval járnak.

Nem tetszik tehát, hogy gyereknek kezelik a hallgatókat az egyetemen.
Szerintem ez többeknek is a véleménye az ügy kapcsán.

Örülnék, ha a HÖK, illetve a megfelelő képviselője a megfelelő helyen
ezzel a megkülönböztetéssel szemben jelezné a felháborodását, és egyet nem
értését, amennyiben ez még nem történt meg.

Üdvözlettel,
Pálfy Gyula

ELTE TTK HÖK képviselő
Kémia szakterület