[Kepviselok] PR és kommunikációs csapat - nyitott lehetőségek

esely at ttkhok.elte.hu esely at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 11., Cs, 18:01:49 CET

Sziasztok!

Köszönöm a válaszodat!

Előző levelemet azzal egészíteném ki, hogy nem arra gondoltam feltétlenül,
hogy mindent neked egyedül kéne elvégezned, a fő gondom a megfogalmazással
volt.

Valóban, a szoceh sem egyedül bírálja el az 1780 szoctámot, azonban az
irányítása alatt dolgozik a KÖB (csoport, bizottság) akik ezt helyette
megteszik. Azonban. Az adott munkacsoportok tagjai(amik nagyon sok
tisztségnél élnek) nem állnak "munkaviszonyban" a hozzájuk tartozó
tisztségviselővel, és nem kapnak "havi rendszerességű juttatást". Az
elvégzett munkát az eredményeket összegezve bepályázza az adott
tisztségviselő ezeket a munkákat, majd a küldöttgyűlés erről dönt.

Tehát a gondom még egyszer (ezt már személyesen is elmondtam) pont az
egész megfogalmazásával volt. A HÖK nem embereket foglalkoztat (tisztelet
az irodavezek kivételének), hanem közösségi munkára buzdítja azokat.
Persze az igényesen elvégzett munka jutalommal jár, de nem fizetéssel
(kivéve természetesen a tisztségviselőket, akik azonban választva vannak
és jelölésükkel vállalják beszámolási kötelezettséggel a kiadott feladatok
elvégzését).

Valamint az, hogy ez a levél a képviselőkön kívül a mentor listára is
kiment, amely nem hiszem hogy "belső kör" lenne. Másrészt pont a HÖK
PR-jának nem hiszem hogy jót tenne ez a kommunkációs fogás. Mindenesetre
ebbe inkább nem szólok bele, mert a te szakterületed.

Köszönöm hogy meghallgattatok!

---

Sándor Máté Csaba

ELTE TTK-HÖK Esélyegyenlőségi biztos