[Kepviselok] komm vélemény

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 18., Cs, 14:27:30 CET

Kedves Képviselők!

Ezúton szeretnék reagálni a képviselőlistán zajló eszmecserére.

Nos először is azt gondolom, hogy a kommunikációs feladata nem az hogy
valamennyi munkát elvégezze, hanem, hogy életképes koncepciót alkosson a
TTK HÖK kommunikációjának javítására, és erre lelkes segítő hallgatókat is
toborozzon.

Ugyanakkor Tapinak igaza van a feladatokban segítők nem beosztottak, hanem
segítők és nem "fizut" kapnak, hanem jutalmat. Semmiképp nem szerencsés,
hogy ez a szokás alakult ki, a Hallgatói Önkormányzatban dolgozunk, a akár
munkának is nevezhetjük, pláne, ha valaki napi 6-10 órában foglalkozik a
tisztségéhez köthető feladatokkal, de nem fizetést, hanem ösztöndíjat
avagy jutalmat kapunk érte. Ez szerintem fontos szemléletbeli változás.

Ezzel szerintem Atesz is tökéletesen tisztában van, valószínűleg azért
írhatott ilyen levelet, mert korábban (okt. 26.) küldött egy levelet,
amire nem érkezett válasz.

Sommásan tehát Atesz igénye jogos, de a kiírás nem volt szerencsés. Ahogy
másoktól is kérem, hogy tartózkodjanak a "fizu jutkerből" kiírástól.

Ezt a levelet a mentorlistára nem küldtem el, mert a vita csak a
képviselőlistán zajlott, de úgy gondolom, hogy a mentorok azért részei a
belső körnek, abszolút indokoltnak tartom, sőt személy szerint örülök is
neki, hogy Atesz a mentorok listájára is kiküldte a leveleit.

Kérdéseiteket, észrevételeiteket várom továbbra is szeretettel.

Üdv,

Jánosi Attila

--
Jánosi Attila