[Kepviselok] Diplomaosztó, kézfogó jutkerek

ELTE TTK HÖK tanulmányi elnökhelyettes-Dukán A. F. taneh at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 18., Cs, 14:57:49 CET

Sziasztok!

Elkészítettem a diplomaosztó/kézfogó jutkereket, de pocsék memóriám miatt
csak a könyveléseimre tudtam hivatkozni. Ha valaki nem szerepel benne,
pedig dolgozott, illetve fordítva, esetleg nem annyit dolgozott, mint
amennyi oda van írva, kérem mindenképpen jelezze, minél előbb. Szerintem
nincs benne hiba, de ha mégis szóljatok. Természetesen más jellegű
véleményt is szívesen fogadok, hiszen a jutkerek amúgy is nyilvánosak és
mindenki számára véleményezhetőek. (EHA-kód, név elírások jelzését szintén
várom.)
A diplomaosztóra százalékonként 350 Ft-ot, a kézfogóra 320 Ft-ot fogok
javasolni. (Persze erre is lehet reagálni, legyetek aktívak.)

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Tanulmányi elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK