[Kepviselok] [Fwd: Re: Előző levelem tárgya: Elmélekdés a Küldöttgyűlésen tapasztaltakról]

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 20., Sze, 18:52:12 CEST

kedves képviselőtársaim,
nyilván nem követendő példaként küldtem ki...

én sok esetben szabályzat-párti vagyok: pl. annak ellenére, hogy magam is
előszeretettel használok laptopot, örömmel vennék egy olyan szabályzati
pontot, ami ezt megtiltaná.

és egyetértek Bencével: valahogyan növelni kellene az aktivitást, mert ez
lassan kezd a választási részvételhez meg az OMHV-hez közelíteni...
________
Ami a fontos:
remélem többen emlékeztek arra, amikor a záró-alakulón egy nagy körbe
leültünk: láttuk és hallottuk egymást + egymás reakcióit, és nem utolsó
sorban ez az elrendezés az egyenlőséget is híven szimbolizálja (belső
kommunikáció...)  Javaslom ezt a mintát követni a jövőben(vmeik nagyobb
teremben: Harmónia, Aréna, stb) Az aréna mellett szólna az ülés
nyíltságának hangsúlyozása (külső kommunikáció...) is.  Emellett próbáljuk
(pl. gyakrabbi összeüléssel) rövidebbé (max 1-2 óra) tenni a KGY-ket,
ezzel két további legyet ütnénk egy csapásra: könnyebb lenne eljárni rá,
és könnyebb lenne figyelni közben.
_______

üdv,
bm