[Kepviselok] [Fwd: Re: Előző levelem tárgya: Elmélekdés a Küldöttgyűlésen tapasztaltakról]

Szakács Dávid szakidave at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 21., Cs, 09:15:03 CEST

Kedves képviselőtársak!

Én is egyetértek azzal, hogy az evés-ivás-laptophasználat nem ördögtől
való dolgok. Viszont van egy határ a halkan bontható szalvétába csomagolt,
puha zsömléből készült, ezáltal hangos ropogtatás nélkül fogyasztható
szendvics elmajszolása, és az extra feltéttel rendelt, gőzölgő pizza
feltűnő becipelése és szétosztogatása között.

Hasonló elfogadható (pl. szabályzatok és pályázatok olvasgatása) és
elfogadhatatlan (Facebook) dolgokra lehet használni a számítógépet is. Az
összes általam felhozott dolognak vannak olyan megnyilvánulásai szerintem,
amik már "nem férnek bele".

Valóban hallgatók vagyunk és valóban szabadidőben csináljuk mindezt.
([{Más kérdés, hogy a tisztségviselők és koordinátorok pénzt kapnak érte,
ami legalább 20 (nem számoltam pontosan össze) embert érint, a
jutalomkeretből való részesedéssel együtt azt gondolom, hogy körülbelül
mindenki valamennyi pénzt kap az elvégzett munkája után.}])

Azt gondolom, hogy egyszerre vagyunk szabadidőben együtt dolgozó,
hallgatókból álló laza baráti társaság és felnőtt emberek, akik
felelősséggel tartoznak vállalt feladataik legjobb tudásuk szerint való
elvégzéséért.

Mindenkinek magának kell eldönteni, hogy "menő vagy ciki" amit csinál.
Szerintem előnyős volna, ha valamilyen "ülésetikett"-ben meg tudnánk
állapodni és az mindenkire vonatkozna. akármilyen formában is történne
mindez, szerintem hasznos lenne. Persze, ha betartanánk illetve
betartanánk egymással.

Üdvözlettel
Szakács Dávid