[Kepviselok] Beszámoló - tanulmányi elnökhelyettes

ELTE TTK =?iso-8859-2?Q?H=D6K_tanulm=E1nyi_eln=F6khelyettes_-_Duk=E1n_Andr=E1s_Fer?=enc taneh at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 22., Sze, 14:55:17 CEST

Kedves képviselők!

Alant, illetve csatolva olvashatjátok beszámolómat!

Beszámoló (tanulmányi elnökhelyettes)

Az elmúlt 6 napban, mióta bizalmat kaptam tanulmányi elnökhelyettesi
posztra igyekeztem a kitűzött munkatervet követni.
Az év eleji kérvények elbírálásra kerültek. Probléma alapvetően a biológia
BSc-s hallgatók kémiás kérvényei voltak. Ezek a negyedszeri tárgyfelvételi
kérvények június-júliusban kerültek leadásra, de csak most kerültek elénk.
(Valószínűleg a Kémia Intézet hibázott.) Így bár több elutasításra került
a bíráláskor, a dékánhelyettes úr utólag méltányosságból engedélyezte
őket, hiszen megkezdték e féléves tanulmányaikat. Ebbe beleegyeztem, a 2
érintett Intézet figyelmeztetést és feddést kap.)
Az EHÖK Küldöttgyűlésen részt vettem. Lelkiismeretesen szavaztam. Itt a
TTK ugyan nem jelölte az elnökjelöltet, de az előzetes megbeszélés alapján
(ami a keddi meghallgatáson az ott levők véleményéből számomra
leszűrődött) támogattam szavazatommal. Szenes Áron nem vállalta a TTK EB
jelöltségét, Ring Péter pedig egyhangúlag támogatásra került (ebből
kitalálhatjátok a mi szavazatainkat is). Egyéb EHÖK KGY-val kapcsolatos
kérdésekre szívesen válaszolok a Küldöttgyűlésen.
A hallgatói levelekre továbbra is válaszoltam. Rengeteg kérdés, probléma
van így év elején, nem számítottam ennyire, de 1-2 napos átfutással
túlnyomó részükre sikerült válaszolnom, néhány projekt még fut.
Az ETR fórumaiban TTK-s érdekeltségű kérdésekre továbbra is válaszoltam.
A [TTK-INFO] levlistára Dudás Gáborral kiküldettem a legfrissebb
információkat. A Nyúzba írtam cikkeket. (Ezek közül az egyik cikkben az
olvasószerkesztők a legtöbb fontos linket átjavították rosszra.)
Részt vettem a hétfői Választmányon, ahol többek között formálisan is
meghoztuk az utólag érvénytelennek bizonyult döntéseket.
A tanulmányi elnökhelyettes feladatait nyáron is elláttam, azután is,
miután kiderült, hogy nem vagyok tisztségben. Erről pár szóban a
Küldöttgyűlésen számolok be. (GT, beiratkozás, évkezdés, stb.)
Jelenleg futó aktuális projektek gondolatszerűen:
Bevezetés az informatikába tantárgy meghirdetési problémái
Mechanika tárgy hibás előfeltételi rögzítése
Tantárgyelfogadtatási, előfeltételi kérdések
Tanulmányi Osztály tájékoztatási hibájából kifolyó hallgatói hátrányok
kivizsgálása

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat!

Szeretettel várok bárminemű kérdést, hozzászólást:
Dukán András Ferenc :)
Tanulmányi elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK
E-mail: taneh at ttkhok.elte.hu