[Kepviselok] [Fwd: Beszámoló]

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 24., P, 13:24:18 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az alábbiakban találjátok a Kóspallagi vezetőképző idejére elkészített
egész éves beszámolómat. Az azóta eltelt időszakban a következő
tevékenységeket folytattam tisztségemből adódóan, vagy ahhoz köthetően:

Mentor tábor szervezés lebonyolítás (beszámoló csatolva)

Campus Discovery szervezés, lebonyolítás, szabályzat csatolva, beszámoló
következő választmánynak, mert még nem tisztázódtak az anyagi körülmények.
A rendezvényen 350 gólya és mentor vett részt, a valaha TTK-s gólyáknak
szánt programok közül ezzel messze a legsikeresebb.

Beiratkozás: segítség. Jelen voltam minden nap, amiben tudtam segédkeztem,
bár más hozzáállással, és munkakörrel mint elődöm.

Alapszabály módosító javaslatot írtam (csatolva), melyet június 28-án
elküldtem elnök úrnak, aki úgy tájékoztatott, hogy az őszi félév során,
alapszabály módosító résznél tárgyalásra kerül, tőle azóta se kaptam ezzel
kapcsolatban újabb információt.

Szeptember 7-én megtartottam az első mentor megbeszélést

Segédkeztem a mentor-senior tánc próbák előkészítésében, idén rekord szám,
közel 50 jelentkezőnk van

Egyetlen HÖK tisztségviselőként jelen voltam az összes gólyatáborban

A mentoroktól és a főmentoroktól bekértem a gólyatáborok és a beiratkozás
mentori tevékenységekre vonatkozó értékelését, ennek a kiértékelése az
elkövetkezendő napok, hetek feladata.

Magyar Róbert
mentorkoordinátor
ELTE TTK HÖK