[Kepviselok] Vezetőképző-teszt és demonstráció

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Dec. 20., K, 17:57:00 CET

Sziasztok!

Csatolva a vezetőképzős teszt javítókulcs. Akik még nem vették át a
visszajáró részvételi díjat, ők az irodában megtehetik. Gratulálok minden
sikeres tesztírónak:

Egyéb kategória (42 pont volt a határ)
Gyüre Zsolt, Béni Kornél

Képviselő kategória (48 pont volt a határ)
Tischler Orsolya, Varga Erna, Finder Balázs, Koczúr Szilvia

Tisztségviselő kategória (54 pont volt a határ)
Dukán András Ferenc, Emődi Flóra, Sik Zsuzsanna Brigitta, Hamow Kamirán Áron

Csináltam egy kimutatást (csatolva), hogy összességében melyik feladat
mennyire ment jól, hogy a jövőben ehhez tudjuk igazítani a képzéseinket!
Ebben névtelenül szerepelnek, akik ebben a tesztben sincsenek nevesítve.

A végső pontozás a helyszíni pontozás átnézése után alakult ki!
Köszönöm a szervezést és a tesztet (illetve a javítókulcsot) Etinek és
Dávidnak!

A teszt 60 pontos volt. Akik nem írták meg, azoknak is ajánlom átnézésre!
Bármilyen kérdést, hozzászólást adjatok ki magatokból, a szervezőknek, a
listára vagy nekem! Szacskók nyugodtan kiküldhetik szacslistákra is jelen
levelem.

Demonstráció:
A magam részéről 3000 Ft-tal támogatom a demonstrációra készült
transzparensek elkészítésének költését. Ez 10.000 Ft volt és tudtommal
Nádasi Anna és Király Betti hitelezték meg. Ferdinandy Bence már jelezte,
hogy szintén tenne hasonló felajánlást. Aki még csatlakozna, az kérem
írjon a listára vagy nekem! (Párszáz forint is számít, szerintem szép
lenne, ha a közös célokra össze tudnánk dobni pénzt egy kellőképpen
önkéntes rendezvény költségeire.)

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök