[Kepviselok] Vitaindító - A puskázás szankcióinak szigorítása

Ring Péter ringp at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 23., V, 19:21:39 CET

Sziasztok!

Kövezzen meg egy tanulmányis ha rosszat mondok, de a puskázásért ha jól
emlékszem nem csak 1-es, hanem fegyelmi eljárás is jár. Amit szerintem
senki nem tesz a zsebre, mivel egész egyetemi élete során (sőt talán még
a diplomájában is szerepel) az indexébe van. Újabb fegyelmi után pedig
megköszönik a részvételt.

Dávid, ha ez nem rettenti el a hallgatókat attól, hogy puskázzanak,
akkor javaslom a ...büntetést és a ... húzást...
De a hülyeséget félretéve, szerintem ennél szigorúbb szabályozást nem
kell és nem lehet bevezetni.
Az pedig, hogy vannak akik nem élnek ezzel a kötelességükkel-büntetési
lehetőséggel, nem a hallgatókat és nem a HÖK-öt minősítik.
Továbbá, ha úgy érzed, hogy ezzel hátrányba kerülsz, te is nyugodtan
indíthatsz fegyelmit, akár az általad képviselt hallgatók ellen is...:)

Ring Péter

HKR:169. §
(1) Fegyelmi felelsséggel tartozik a hallgató
a) az Egyetemen belüli olyan magatartásért, amellyel az Egyetem, illetve
az általa
mködtetett létesítmények (kollégiumok, gyakorlóiskolák, sportpályák stb.)
rendje ellen szándékosan vagy súlyosan gondatlanul vét, vagy amely
cselekedet
jogszabályt, egyetemi szabályzatot, házirendet sért, továbbá
b) az Egyetemen kívüli olyan magatartásért is, amely az egyetemi hallgatói
jogállásával összeegyeztethetetlen, az Egyetem jó hírnevét súlyosan
sérti, vagy
veszélyezteti, illetve amely szabálysértést vagy bncselekményt
valósított meg.
(2) Nem vonható felelsségre a hallgató olyan magatartásért,
cselekményért vagy
mulasztásért, melyhez a Hallgatói követelményrendszer I–IX. és
XII–XXIII. fejezeteinek
valamelyike fz – tanulmányi jelleg – jogkövetkezményt.