[Kepviselok] Vitaindító- A puskázás szankcióinak szigorítása

Dukán András Ferenc dukan at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 23., V, 19:56:46 CET

Petinek már írtam, de én is így gondolom.

Egyébként, ha már írok, akkor azt mondom, ha mindenképp tenni akarunk,
akkor a Gyula által leírt út a legbecsületesebb.

HKR módosítást kérni a hallgatók ellen visszás, felelőtlen és felháborító
addig, amíg az oktatók jelentős rész tesz az őket érintő, hallgatókat védő
szabályokra.

Üdv:
DAF :)