[Kepviselok] [Fwd: Re: Mozgalom és Minőség: tanulmányi érdekképviseleti cselek v cselekvésterv]

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2012. Jan. 20., P, 21:49:57 CET

Alapvetoen egyetertek az elottem szoloval, bar ket dologgal nem ertek
egyet:
- egyreszt felesleges ugy csinalni mintha a nok es ferfiak egyenloek
lennenek, mert egyelore mi biztosan nem fogunk gyereket szulni es ezert x
honapra kiesni a munkabol (vagy meghalni). A szulo nok pozitiv
diszkriminacioja tarsadalmi erdek:-) Mertekrol, modrol persze lehet
vitatkozni.
- masreszt en nem latom hogy ezert leesnenek a kezdofizuk. Kezdeni nem
muszaj itthon, 10 evet lehetsz elotte kulfoldon, szerintem ez elegendo
kulfoldi tapasztalat, ha azzal a szandekkal mentel ki, hogy haza jossz
utana. Ha meg nem, es kulfoldon tenyleg annyival jobb, fogsz tudni
torleszteni (bar szvsz same shit everywhere). A kezdo fizeteseket meg igy
nem latom h befolyasolna. Szerintem a szandek tobb mint vallalhato, de mint
mindig, mertekrol es modrol erdemes vitatkozni.

Egyebkent tetszik h a kotelezo krediteken kemenyitsunk, a mostani 3 felev
alatt 36(?) az nevetseges.

Udv,
Bence