[Kepviselok] [Mentor] Mozgalom és MinŠség: tanulmányi érdekképviseleti cselek v cselekvésterv

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2012. Jan. 21., Szo, 13:08:26 CET

Pontosítanék, mint megtudtam, a 20 év egyből végzés után kezd el ketyegni
(bár akkor most már mindjárt elolvasom a rendeletet, mert ezt sem abból
tudom még:)), azaz msc alatt is ketyeg már 6 évnyi munkavégzés 20 éven
belül. Így átgondolva, a doktorit végzők végzés után ha jól számolom 4 évet
tudnak külföldön tölteni, utána már jönni kell haza, aki msc-t végez, ha
jól sejtem 8at. Ez a doktorisoknak már közelíti a szart, de ha jól sejtem,
a témavezetője felveszi hallgatói szerződéssel részmunkaidőre (nem tudom ez
mennyire gyakori), akkor a doktori után ledolgozandó 6 évből 3 mindjárt meg
is van. Akár heti nagyon kevés órában is, ha gond van a pénzzel.