[Kepviselok] Választmányi anyagok

Tanulmányi elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK taneh at ttkhok.elte.hu
2013. Ápr. 22., H, 23:51:43 CEST

Sziasztok!

Pene már gyakorlatilag leírta azt, amit én írhattam volna, csak kicsit
megszólítva érzem magam... Szóval akkor mostantól kezdjük el a
mentorelbeszélgetést és a bizottságot hirdetni, mint bármelyik
csoportunkat, hogy csatlakozz bátran? Remélem Danika, érzed, hogy ez a
kettő nem ugyanaz a kategória...

---------------------------
Nagy Katalin
Tanulmányi elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK
Email: taneh at ttkhok.elte.hu
Tel.: +36302795839

> Sziasztok!
>
> Tudtommal a bizottságba nem ült be más (matekon ilyen nem történ), sem más
> karról emberek, sem főszervezők sem. Ők nem választanak mentorokat.
> Az említett idézet "elnök részt vehet bármelyik bizottságban" számomra meg
> azt jelenti, hogy neki bármelyikben lehet szavazati joga, kivéve a saját
> szakterületén.
>
> A meghallgatásra szerintem beülhet bárki, ha a bizottságnak nincs kifogása
> ellene, tudtommal ilyen se történt, de ezt bele lehet venni.
>
> Érdekesnek találom a felvetést, a tanulmányi csoportnál eddig soha nem
> [...]
>>> [2]
>>> http://ttkhok.elte.hu/meghivo-valasztmanyra-2013-04-22-hetfo-0800-deli-hali