[Kepviselok] Választmányi anyagok

Péter Kuti kuti.peter at ttkhok.elte.hu
2013. Ápr. 22., H, 22:09:49 CEST

Sziasztok!

Tovább nem szeretnék itt vitatkozni erről.

Ismételten: MINDENKINEK megvan a lehetősége a számonkérésemre. Bárkinek,
akinek gondja van a munkámmal, gondolataimmal, hozzáállásommal egy szavába
kerül, és tárgyalja a következő választmány, KGy, SzaB. Amennyiben nincs
ilyen előterjesztési joga az adott testülethez, úgy én megteszem ezt. Nem
ironizálok, komolyan gondolom, akkor tud jól működni egy ilyen szervezet,
ha nincsenek komoly ellentétek.

Kuti

2013. április 22. 21:36 ELTE TTK Hallgatói Iroda írta, <

CSő ismét!