[TTK HÖK -Képviselők]Fwd: Re: [EHÖK KGY]Meghívó EHÖK Küldöttgyűlési ülésre - 2015.5.28. 17:00 @BTK A047

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Május. 28., Cs, 09:56:39 CEST

Sziasztok!

Én is félreérthető voltam, nem csak neked szántam a válaszom. Volt egy
olyan korábbi felvetés, hogy a passzív hallgatónak is van jogviszonya:
passzív hallgatói jogviszony. Erre reagáltam előző levelemben, hogy
bár lehet erről beszélni, de a törvény nem definiál ilyet.

Az ellenőrizhetetlenségre, pedig azt tudom mondani, hogy kis túlzással
a vagyonnyilatkozat is ilyen. Önbevalláson alapul.

Üdvözlettel,
Hoksza Zsolt
Elnök
ELTE TTK HÖK