[TTK HÖK -Képviselők]Hamis információk a választmányi ülésről

Gazdasági elnökhelyettes-ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2015. Nov. 4., Sze, 23:26:25 CET

Sziasztok!
Egyet kell értenem Zsolttal.Illetve a meglátásom szerint én
kettébontanám a rendezvény értékelését.Értékelni kell hogy milyen volt
a buli, és hogy milyen volt a (belső) szervezés.
Várom, a képviselők reagálását,meglátásait ők mit gondolnak
erről!Nagyon sajnálom, hogy mint én "öreg" reagálok,kérdezgetek(persze
ezt azért is teszem mert úgy érzem, hogy muszáj megkérdeznem),de
nagyon örülnék ha a képviselők is beszállnának a konstruktív
vitázásba,nem pedig csak a KGY-n történő szavazásban merülne ki az
érdekképviseleti tevékenységük. Ha pedig valaki azért nem kérdez, mert
fél hogy hülyeséget mond, az rosszul gondolja.Minden vélemény fontos
és értékes! Szerintem a képviselőséghez hozzátartozik,hogy ezeket
megvitassátok egymással,Kgy-n kérdezzetek stb.Enélkül szerintem nincs
értelme csinálni a képviseletet.Publikus a képviselőlista,ajánlom
mindenkinek, hogyha van ideje olvasson vissza pár évvel ezelőtti
levelezéseket. Ég és föld a különbség sajnos.
Üdv:Horváth Tamás

--
Horváth Tamás
Gazdasági elnökhelyettes
E-mail:gazdeh at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil:+3630-898-4083
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett
természetes, vagy jogi személynek szól!
Amennyiben Ön nem szerepel a címzettek között, kérjük, azonnal
értesítse a levél küldőjét és törölje a levelet és csatolmányait a
bejövő üzenetei közül anélkül, hogy a levelet bármilyen célra
felhasználná, továbbítaná, lemásolná vagy hozzáférhetővé tenné a
címzetteken kívül más személyek részére.