[TTK HÖK -Képviselők]Hamis információk a választmányi ülésről

ELTE TTK HÖK Ösztöndíjakért felelős biztos baloghdani93 at caesar.elte.hu
2015. Nov. 5., Cs, 15:10:09 CET

Kedves Képviselők!

Szeretném megkérni Béni Kornélt, hogy ossza meg velünk szakmai vélemênyét a Gólyahajóról, hogy ne csak laikus szemmel lássák a képviselők a dolgokat.
Illetve szeretném megkérni a titkár kisasszonyt az emlékeztető mihamarabbi közzétételére, hogy minden képviselő olashassa az ülésen elhangzott dolgokat.

Üdvözlettel,
Balogh Dániel
ELTE TTK HÖK
Ösztöndíjakért felelős biztos