[TTK HÖK -Képviselők]válaszok és új kérdések

Irodavezető - ELTE TTK HÖK irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2015. Nov. 10., K, 11:08:57 CET

Kedves Mindenki!

"Nem tudom, hogy a Rózsás Eszter és Herpai Júlia mennyit adtak át egymásnak az információkból és ebbe nem is akarok, belemenni kérdezzétek meg őket erről."
Azt gondolom, hogy ezen mondat sokmindent elárul a rendezvény szervezéséről. Hogy létezhet ilyen? A rendezvényszervező biztos nem győződik meg arról, hogy az adott feladatot, melyet kiadott a kezéből, kompetens ember, megfelelő "betanítás" után végzi-e el?

Lukács Márton
Irodavezető
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
1117 Bp. Pázmány Péter sétány 1/A Fsz. 075
E-mail: irodavezeto at ttkhok.elte.hu
Tel: (1) 372-25-00/6054\nWeb: ttkhok.elte.hu
Facebook: facebook.com/eltettkhok