[TTK HÖK -Képviselők]Keretbeszámoló, hkr módosítás

Ösztöndíjakért felelős biztos osztondij at ttkhok.elte.hu
2015. Nov. 24., K, 10:19:44 CET

Kedves Képviselők!

Elkészítettem az első négy hónap ösztöndíjairól a keretbeszámolót.
Ezenfelül tegnap elküldtem véleményezésre a kari különös módosítását a hallgatói juttatások részből. Ezt is csatolom, de ezt még véleményezi az Oktatási Igazgatóság.
Ha észre vételetek van ezekkel kapcsolatban szívesen várom.
Üdvözlettel,
Balogh Dániel
Ösztöndíjakért felelős biztos
ELTE TTK HÖK