[TTK HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? Meghívó rendes küldöttgyűlési?==?utf-8?q? ülésre - 2017.11.28.,?==?utf-8?q? kedd, 18:00,?==?utf-8?q? ÉT

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2017. Nov. 27., H, 19:12:07 CET

Kedves Mindenki!

A napirendi pont felvételét értettem és tudomásul vettem, legjobb tudomásom szerint kötelező napirendre is vennem(ha tévednék, akkor kérem EB elnök urat, hogy cáfoljon meg). Mindkettő az ülés előtt 72 órával érkezett, ezért a napirend a következően alakulna:
1, Bejelentések
2, Beszámolók,
3, Alapító okirat módosítása
4, Személyi kérdések
5, GólyatáborOK
6, Gólyatáborok újratárgyalása
7, Egyebek.
Kérném az informatikus urat, hogy a fentebb írt módosítás kerüljön fel a honlapra is.
Én is élnék a javaslattal, hogy a GólyatáborOK és Gólyatáborok újratárgyalása kerüljön egy pontba, hogy egyszerűsítsünk életünkön. Szeretném napirendre venni a Kari Tanács anyagok tárgyalását is.
Így a kialakult napirend a következő lenne:
1, Bejelentések
2, Beszámolók,
3, Alapító okirat módosítása
4, Személyi kérdések
5, Kari Tanács anyagok tárgyalása
6, Gólyatáborok újratárgyalása
7, Egyebek.
Remélem mindenkinek elfogadható lesz az így kialakult napirend. A Kari Tanács anyagokhoz küldeném a HKr-es módosítási koncepciót, kérem mindenki próbálja elolvasni az ülésig.

Üdv,
Luc
--
Horváth Luca