[Kepviselok] Alapszabálymódosító- és egyéb javaslataink

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 15:21:26 CEST

Kedves Áron, Tisztelt Képviselők!

Először is leszögezném, az említett javaslatokat Palkó Tamással közösen
dolgoztuk ki, de csak egyikünk mailcíméről küldtük ki.

Másrészt, igenis figyelembe lehet, kell venni azt a pénzt amit az Elnök,
az EHÖK-től kap. Harmadrészt, ez nem főállású munkahely, nem tartom
helyesnek hogy egy elnök, többet keres mint egy átlagos közszférában
dolgozó magyar állampolgár. Mentális okokból talán még el tudnám fogadni
hogy az elnök %-os tekintetben többet kapjon mint a helyettesei, de
erről esetleg majd a KGY-n egy módosító indítvány esetén lehet szó,
akkor sem ilyen mértékű növeléssel.

A beszámoltatás, a jelenlegi rendszerben sokkal abszurdabb mint az
általunk felvázoltban. Kevesebb a fölösleges semmitmondó beszámoló,
legalább a HÖK vezetője átlátja az önkormányzatban folyó munkákat, és
talán a tájékoztatás is hatékonyabb lenne a képviselők felé. Nem tartom
elfogadhatónak azt a hozzáállást hogy kérdezni kell az elnöktől, ha
tudni akarok valamit. pl: Hé elnök, volt valami mostanában, szenátus,
vagy EHÖK-ben, netán valami szabálymódosítás amiről tudnom kellene? Ez
így nem működhet. Ezekről, az elnöknek kötelessége kérdések nélkül is
tájékoztatni a hallgatókat, és a képviselőket.

Egyetértek hogy nem szabályozgatással lehet növelni az
információáramlást, hanem hozzáállással. De ehhez elsősorban a vezetők
jó példamutatása szükséges. A jelenlegi szabályzat viszont szerintem
inkább hátráltatja az információáramlást, ugyanis mindenki tehernek
érzi, és szeretne minél egyszerűbben kibújni alóla

Röviden ennyi.

Tisztelettel:
Guber Tamás