[Kepviselok] [Mentor] Mozgalom és Minőség: tanulmányi érdekképviseleti cselek v cselekvésterv

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2012. Jan. 20., P, 22:57:58 CET

Sziasztok!

Azért én óvakodnék az indulatoktól, az tipikusan nem vezet jóra.

Nem fogok 2000 értelmes embert felvenni, az fix, viszont fel fogjuk tölteni
a helyeket, mert kell a pénz. Ezekkel a peremfeltételekkel kell boldogulni.
Szerintem az már jó, ha a felvett hallgatók szürkeállományának az alja, az
ott lesz ahol a mostani.

Ha nincs elég oktató, akkor oktassanak azok akiknek ez szakmai tapasztalat,
SOTE-n, Corvinuson meglehetősen elterjedt a hallgatók által oktatott
gyakorlatok.

Érdemes megjegyezni azt is, hogy egy kirúgott hallgató minden félévért 55
ezer forintot fog fizetni a végén, tehát érdemes lehet optimalizálni, hogy
hány év után van a végleges eltávolítás.

Marcinak üzenem, hogy a "nem fog menni", az pontosan az a hozzáállás,
amitől nem fog menni.

Üdv,
Bence

u.i. szerintem ötleteink vannak, és ha leteszünk március végén egy
koncepciót, akkor hallgatni fognak ránk